Saturday, February 5, 2011

Ke Mana Tuan Punya Blog Ni Menghilang?

Assalamualaikum semua . hah! lama tak jumpa kan . rindulah pulak pada siapa2 yang membaca blog ni.hihihi.mengedik la pulok.aishhh.alamak lari dah dari tajuk post tu.ke mane tuan punya blog ni menghilang selama sebulan ni?ehem2! bukan pergi dating ea.orang sibuk belajar lah hoooiii , hahahaa.bajet je rajin belajar.padahal..hampaih! haha.well korang tahu la kan aku masuk kelas KRK tahun ni.so busy gila lah.banyak kerja.tak larat aku nak buat weihhh.tolong weihhh.psssttt (bisik2 ) : mase buat post ni pon homework berlambak lagi tau,malas nak buat.muahahahaa.aku ni kejap malas kejap rajin.aku pon tak tahu la apa nak jadi.kerja sekolah berlambak hari2.pening kepala aku tau.pastu harini tuisyen pulak.tahun2 sebelum ni aku sekolah sini takde pon kerja sekolah sebanyak ni.kenapa ea?adakah kerana aku berada di kelas tengah2 ataupon nasibku begitu baik?entahlah,aku sendiri pon tak tahu.jangan tanya aku !! hahahaha. sengal lah .stress gila aku dengan perubahan mendadak ni.apa la yang aku dah merepek ni ? well aku pon tak tahu . aku rasa kena end la post sebelum aku merepek lagi.muahahaha.ok la . sampai sini sahajalah coretan aku kali ini.terima kasih kepada yang sudi membaca :D

No comments: