Saturday, February 19, 2011

Rumah Merah Menang ! Yeah !

Assalamualaikum , haaa . apa khabar semua ? baik ? sihatlah hendaknya . eh eh , dah macam tulis karangan lah pulak . hahaha . okey hari ni aku nak cerita pasal merentas desa lagi . korang tak muak ke eh asik membaca kisah merentas desa aku ? eh apa aku peduli . blog aku sukahati aku la . haha . jangan terasa eh wahai blogger blogger sekalian . gurau aje . hehe . tadi aku lari lebih lambat berbanding latihan merentas desa tuh . huh macam mana boleh jadi macam tu ? entah lah aku pun tak tahu . maybe penat kot sebab sebelum merentas desa tu dah kena berdiri tengah panas kat padang tu selama 1 jam 30 minit . penat siot ! tu yang masa lari dah tak ada tenaga . tapi tak apa lah . sekurang kurangnya aku ada jugak menyumbang point untuk rumah merah . hehe . dipendekkan cerita , lepas merentas desa ada la penyampaian hadiah . top 20 untuk bawah 15 dan top 20 untuk bawah 18 . lelaki dan perempuan . so lelaki bawah 18 ni banyak rumah hijau dan merah yang dapat . rumah biru dengan kuning skit je . hahaha ! masa bawah 15 tu banyak lah jugak rumah biru yang dapat . jadi Aslina pun dok meng-BOO aku . jerit jerit kat telinga aku macam orang gila . serius aku bengang weh ! kalau ye pon takyah la nak ejek ejek rumah merah . dengan perasaan bengangnya aku pun tak pedulikan dia . masa ahli2 rumah merah dapat , aku sorak la sambil layang layangkan kertas merah aku . haha . ala kertas merah yang ada nombor tu . haha . tapi best gila la . saat cikgu nak mengumumkan JUARA , ahli ahli rumah merah dah mula bersorak MERAH , MERAH , MERAH ! lebih kurang macam tu la . seperti yang dijangka kan . Rumah MERAH  la juara tahun ni ! yeayyyy !!! gembira gila gila siot . haa sampai jadik gila  aku . huahuahua . hahahaa . lepas tu Aslina diam jelah . dah rumah biru dapat no 3 je . hahaha . tu laaa , lain kali BOO aku lagi ye Aslina ? kau BOO aku , Rumah Merah menang . bagus tak ? sangatlah bagus . hak hak hak . baiklah . aku nak hentikan merepek kerepek aku di sini dahulu ya . jumpa lagi . 


P/S : Sengal entri hari ni . hakhakhak .

No comments: