Tuesday, December 7, 2010

Baru balik dari kem jati diri .

Assalamualaikum semua . sihat ? hihi . baru je balik dari kem jati diri . kem itu memang satu program yang sangat menginsafkan . memang berbaloi pergi sana . tak rugi ! aku gembira dan rasa bangga dapat ke sana . program ini tingkatkan keyakinan diri dan merangsang kita untuk berubah . jadi aku sedang cuba untuk berubah menjadi seorang anak yang baik dan solehah . doa doakan lah aku berjaya ya ! di sana aku temui ramai kawan baru yang baik . jika ada kesempatan untuk ke sana lagi . aku tak akan lepaskan ! itu pasti ! antara kawan-kawan baru aku , suhaila , suhaina , farhana , ziana , nadia , aiesz dan banyak lagi . tak terkira lah . dekat sana ada pembahagian kumpulan , lepas bahagi kumpulan , kami diarahkan buat aktiviti outdoor dan juga indoor. kumpulan aku dapat anugerah kumpulan cemerlang kerana kami cemerlang dalam aktiviti outdoor dan juga bersemangat , hehe . baiklah , itu sahaja . it's the time to go . sekali lagi . Assalamualaikum . jawab jangan x jawab , dosa !

No comments: