Saturday, December 25, 2010

Award blogger cemerlang

Assalamualaikum . wah wah ~ pertama kali dapat award daripada tuan punya blog Catatan lokman hakim . Terima kasih banyak banyak yaa ! excited nih . haha . melebih lebih pulak ye ? sorry sorry . nak tengok award tu ? mane dia ?


haaaaaaaa .. inilah dia !

Create your own banner at mybannermaker.com!


haaaa . dah tengok kan ? amacam ? hehe . selain daripada ni ade soalan jugak . tengok kat bawah ~


  • Apa pandangan anda tentang blog Catatan Loqman Hakim?
      Ok , susah sikit nak jawab ni . saya rasa blog catatan lokman hakim penuh dengan informasi dan sangat menarik . peace :)

  • Boleh ceritakan sikit pasal blog anda
      ooo , boleh jer . sebenarnya mula-mula saya buat blog ni hanya untuk suka - suka . tiba tiba saja saya rasa dunia blogging ini sangat menarik dan mula menulis :)

  • Tujuan utama anda berblog?
    Sebenarnya blog saya berunsur personal , saya cuma nak ceritakan tentang hidup saya :)


Haaa , jadi itulah dia nye :) . selamat tinggal dan jumpa lagi ;)

No comments: