Monday, March 12, 2012

School Break.

Assalamualaikum dan selamat malam semua! Cuti sekolah dah bermula dan macam biasa , aku sentiasa bosan dan bosan. Rutin harian masa cuti , online , makan , tidur. Hahaahaha teruk gila en en? Thats me :p . Hari hari online facebook. Twitter . Online twitter je kacau akak senior , tak habis habis kacau diorang . Mesti diorang dah menyampah gila tahap babun dah dengan aku. Hahahahaa nasiblah . Aku memang camni . suka kacau orang bila dah bosan.


Bila fikir cuti aje, ingat boleh enjoy aaaa kan , tp cikgu kasi modul 3U dengan homework Chemistry . Memang terbantut niat aku nak berseronok ni.. Why ............ mesti ada homework . Bagi lah kami rehat rehat cuti ni cikgu~ Hahaha . Tu pun nasib baiklah aku form 4 kan tahun ni? Kalau aku ni PMR or SPM candidates tahun ni , confirm sah sah cuti macam tak cuti langsung.


Oh ya , orang selalu cakap form 4 ni HONEYMOON YEAR.. Kenapa aku tak rasa camtu pun? Honeymoon year amendanya? Aku memanjang je busy. Dengan aktiviti sekolah lagi , homework lagi. Apa semua lah kan. Sampai aku tak tahu camne nak uruskan masa aku. Masa tak teratur then aku pun belum mula study. Masa Ujian Bulanan 1 haritu pun study sikit je . Well , susahlah camni en? Tahun lepas aku PMR candidates but aku masih ada masa untuk study. Tahun ni , penat gila sampai tak tahu masa bila nak study.


Aku rasa aku kena buat perancangan awal dari sekarang lah , tahun depan kan nak SPM . Kalau terus - terusan camni , camne aku nak dapatkan 9A+ . Wohoooo tinggi kan cita cita? Hahahahaha well. Dahlah baru baru ni frust dengan result Chemistry and Addmaths aku. Buruk bebenor result tu , dah macam tenuk dah . Haha. Takpe takpe. Boleh usaha lagi en , semua orang cakap camtu. So aku akan usaha lagi dan dapatkan A+ . Yeahaaa~


Korang tak rasa ke aku dah banyak merepek dah dalam entri ni? Kan? Kan? Haha. Okaylah sampai sini jelah aku membebel malam ni. See you later!

No comments: