Tuesday, March 13, 2012

Lepak-lepak day.

Assalamualaikum dan selamat malam! Hari ini saya kembali lagi bersama sebuah entri. Ecewahh. Bajet kan? Well , cam tak kenal je aku ni. Haha. Sangat lah bosan cuti sekolah ni. Sebenarnya tak bosan , kalau aku pergi siapkan modul 3U and homework yang cikgu bagi tu. Tapi aku ni kan TERLEBIH RAJIN. Tu yang susah tu. Nanti sabtu ahad baru menggelabah kerja tak siap lagi. Ish ish ish, pelajar cemerlang sungguhlah kan? Hukhuk~


Well , memandangkan bosan je cuti sekolah ni tak pergi mana-mana. Junior aku,Sara ajak aku keluar harini. Apa lagi , dapat peluang je mesti ah pergi kan. Rugi kalau tak pergi ma~ Hahaha. Ak Enna, KFC je kan? Kecoh la kau bhai. Haha suka hati aku lah. Blog aku kan? Eh? Dah mula dah keluar ke-gangster-an aku. Haha ayat mantop en? Kalau letak dalam karangan confirm A+ SPM aku. Hahaha.


Kitorang keluar pergi KFC , duduk lepak lepak situ. Makan, borak-borak n gelak tak tentu hala macam orang gila. Memang tu je pun kerja kami kalau lepak sesama , gelak gelak tak tentu hala macam orang gila. Well sengal kan? Nak buat macam mana.. Dah jadi kebiasaan. Haha. Lepas tu teman dia pergi kedai nak hantar baju apetah la kan. 


Lepas tu kitorang nak makan ais krim. Mula-mula tak tahu nak pergi mana.Last-last decide nak pi Marry Brown jelah. Nak minum Root Beer Float amenda tah tu. Sedap gila bhai ! Kitorang minum-minum ah kat situ dulu en, lepastu aku buat gaya jakun. Asyik ulang "sedapnyaaa askrim ni!" . Tak habis-habis. Then dia pun rimas ah en. Cam jakun gila apehal pulak an? Haha.Lepastu masa nak balik, dia asyik risau je nak biarkan aku balik sorang-sorang. Ecewah, ambil berat jugak ye junior aku sorang ni. Ingatkan tak kisah :p . Lepastu kakak dia datang jemput, aku pun nak chaw ah kan. Last-last kakak dia jugak hantar aku balik. Hahaha segan gila kot~



Sara.Alalaala muke cute gitew.Haha. 


Muke I memang takleh blah. Huhu~

Dan begitulah yang berlaku di hari keempat cuti sekolah aku. Homework satu pun tak bersentuh lagi.. Hukhuk. Wajinnya itew kan. Haha. Okaylah. Mesti korang dah naik bosan kan baca blog aku ni, merapu je lebih. So see ya later! 

No comments: