Wednesday, March 14, 2012

Reunion.

Assalamualaikum dan selamat petang semua! Harini titew kembali lagi bersama sebuah entri yang bakal membuat anda bosan membacanya. Haha memang pun kan? Bosan baca blog aku nih bhai. Baiklah, hari ni hari ke berapa cuti sekolah ya? Ehemm. Hari ke lima. YA! HARI KE LIMA!!! Dan satupun homework serta 3U aku masih belum berusik. Why rajin sangat? Well, kalah korang kan dengan kerajinan aku ni? Mesti korang dah rasa cam "lempang satgi tau ah" kan. Kan kan kan? Tau dah. Haha mengaku jelah.


Ok dah dah lah tu merepek Adelah oiii -,- . Bosan blogger blogger di luar sana baca. Hehe okay! Mari kita teruskan. Hari ni ada REUNION 3 TEKNIK 1 2011 dekat Marry Brown, Batang Kali. Memang gempak gila la wa cakap sama lu. 23 orang datang . Perghhh ramai gila an? Tu pun belum satu kelas datang. Kalau satu kelas datang. Perghh memang penuh Marry Brown tu. Hahaha.


Diorang cakap Reunion mula pukul 11 , so aku dengan rajinnya pukul 10 40 dah keluar rumah. Jalan kaki je pergi Marry Brown , alahai kurus lah I camni an. Bajet gila . Haha. Lepastu sampai sampai je dekat Marry Brown dah pukul 11. Masa tu takde sorang pun lagi yang datang. Aku macam.. "ape nie?' . Kata pukul 11. 10-15 minit lepas tu sorang demi sorang datang. So okaylah . Dekat - dekat pukul 12 gitu baru semua orang sampai . Lepastu kitorang pun order lah, semua orang makan benda sama je. Chicken burger, kentang and air strawberry :p.


Lepas dah habis makan, apa lagi. Snap gambar lah en. Snap gambar , record video. Macam - macamlah diorang buat. Tak ketinggalan jugak membeli makanan bagi siapa yang tak puas lagi makan tu :p . Hahaha. Dari aku dok merepek je tak habis habis mesti korang bosan kan? ==' . Meh aku tepek sikit gambar kasi korang tengok.



Girls 3 TEKNIK 1 :)
Boys 3 TEKNIK 1 :)
Aw. Saya tumpang menyelit kejap. Gedik hahaha.
3 TEKNIK 1 2011 is rock bebeyh! 

Dengan ini, saya mengambil keputusan untuk menamatkan entri ini kerana saya sedar saya telah terlampau banyak merepek T_T . See ya later!

No comments: