Friday, April 1, 2011

Idea oh Idea

Lalala . mohtip tetibe letak gambar ni ? ntah laa .haha !
P/S :Gambar ini tiada kena mengena dengan post di bawah ea !
Idea oh idea . mana kau ni ? kau tahu tak aku nak update blog neh ? kenapa kau x muncul2 haaa ? ni nak marah ni . woooiii idea !!! x de guna kau menyorok tahu ? nanti aku jumpa kau aku sekeh2 kepala kau sampai tercabut . nak tak ? haha !!! nonsense la . sorry deh . pening2 lalat neh . tu yang merepek meraban ntah hape - hape . well , tengah tension ni , kena tulis karangan 300 patah perkataan ttg tanggungjawab memastikan hubungan kekeluargaan erat . ni kerja P.Sivik . macam mana nak siapkan kalau idea tu tak bertandang ? adoi .. siapa2 tolong lah buatkan homework aku ni boleh ? ala korang an baik . mesti korang balas "banyak cantik muka kau !! ! homework sendiri , sendiri buat lah !" kan kannn ?? dah kompom korang balas camtu . haha . aku sekarang ni dah mulakan balik program membaca aku . biasalah nak tambah ilmu pengetahuan dan jugak nak dapat anugerah nilam . hehe :D . dulu form 1 ada buat jugak . btw form 2 berhenti . kenapa ? entahlahh weii , terikut2 sgt dgn perangai kengkwn yang malas baca buku agaknya . haha !!! lagipun mase form 1 aku mana ada internet lagi , so kebanyakkan masa dihabiskan dengan buku . skrg ni ? dah ada internet buku semakin dilupakan . kesian pada encik buku tu . isk isk iskkk . haha . sengal tol den malam nehhh . ape daaaa ~ nak tau ak ? semalam an aku pergi beli ais krim . then , aku nk ckp ais krim kacang merah , tapi tersasul kacang hijauuu daaa . nasib baik abang tu x gelak sbb dia sebok melayan pelanggan . perghhh !!! kalau dia gelak mesti malu gilaaa weh . sebab aritu kawan aku pun ade tersasul ckp kacang hijau , abang tu gelak sakan .ok2 berbalik pada citer td . aku dengan malunya terus blah . pastu kawan aku tanya la "aikk,kenapa ? tadi kata nak beli ais krim . tak jadi ke ?" . aku pun katalah "adoi , tersilap ckp lah . sepatutnya kacang merah tapi tersasul kacang hijau pulak ! buat malu je , hahahahaha ! " pastu kawan aku yang baik hatinya berkata "ah x pe la , meh wani tolong belikan " . ape lagi , aku trus ckp ok . malu gila siot wehhh ! menyesal aku perli2 kwn aku si wani tu sbb tersilap ckp kacang hijau aritu pastu kena gelak dgn abg tu . alih2 , smlm aku yang kena balik . menyesal menyesal ~ 


P/S : Jangan ejek orang ! nanti dapat pembalasan setimpal . :[ . Assalamualaikum . chowww ~

No comments: