Sunday, March 20, 2011

Lama x update .

Assalamualaikum . hah . baru aku perasan blog ni dah lame bebenor ditinggalkan . sebabnya ? nak tau ? nak ? meh sini . dekat dekat sikit . aku nak bisik ni . cepatttt laaaaa ! psstttt : sebenornye kan lama aku tak update sebab ... sebab ... sebab aku malas !!! ahaha . buat suspen je lebih kan ? hehe . jangan marah . kalau marah-marah nanti cepat tua wehhh . mesti tak nak jadi tua cepat kan . well , baru2 ni aku ada download adobe photoshop CS5 trial punya . aku dah godek godek banyak kali but aku masih tak tahu macam mana nak guna ! alahai jahilnyaaa la kan ... aku tengok tutorial , tapi aku tak paham . adoi sejak bila aku jadi slow catcher ni ? hahaha ! maybe baru lepas periksa . otak sudah jem . keh keh keh . baiklah . nak tamatkan entri merapu dan sengal ni di sini dulu yeee . nanti sambung lagi . tolong la komen pasal background baru ni ? buruk ke ? dan tolonglah aku dengan photoshop ni . hehehe :D

No comments: