Saturday, April 9, 2011

Photoshop oh Photoshop ...

Assalamualaikum ! ehem ehem !!! apa khabar semua ? sihat ? aduhh mengalahkan perdana menteri sudaaa . hek3 . biarlah . sekali skala je pun kan ? hekhekhek . ok lah arini aku nak cite pasal photoshop . aku nak tunjukkan 2 gambar yang aku edit pakai photoshop . bukannye expert pon aku psl photoshop ni . just a beginner . so aku try la buat transparent text header . hehe . dan inilah hasilnya ...


TADAAAAAAAAAAAAAA !!!!


X lawa pun , biase2 je kan ? hehe




Hah .. macam mana dengan editing aku ? ok ke eh ? hahaha ntah la . aku amik tutorial ni dari :


Ilham Cipta : http://www.ilhamcipta.com/blog/2010/12/09/cara-buat-transparent-text-header-menggunakan-photo-anda/


Haaa , lagi satu . susah2 gila tau nak carik link adobe photoshop CS4 portable yang boleh guna . coz kebanyakkannya fake . syukurlah akhirnya dapat jugak lah yang real . yang penting free ! hahaha . kalau nak free je memang x maju dunia alamatnya . korang nak download adobe photoshop CS4 portable gak ? tengok bawah :


Adobe Photoshop CS4 Portable : http://www.mediafire.com/?wv6x9x1nxnajxe5


Baiklah .. itu sahaja post aku pada hari ni . bye ! jumpa lagi yaaa ! Assalamualaikum :)

No comments: