Saturday, October 30, 2010

So what?That rich girl.

Tadi aku bergaduh dengan dia.bab ini lah yang paling aku benci.asyik-asyik nak menyakitkan hati aku.semua orang pun asyik2 layan dia.perangainya memang teruk tapi kenapa ramai nak layan dia?sebab dia kaya?ya,sebab dia kaya.orang merasakan jika mendampinginya,mereka akan popular.sedangkan haprak pun tak ada la.dia tu memang tak tahu menghargai kawan yang setia bersamanya dalam susah atau senang.selalu saja mengeceewakan orang.tapi mereka tak faham kerana mereka belum terkena tempiasnya.mereka belum rasakan apa yang aku rasakan selama berkawan dengan dia.mereka akan mengerti suatu hari nanti,bila mereka sudah kena tempiasnya barulah mereka akan mengerti apa yang aku rasakan.masalahnya,bilakah semua itu akan terjadi?aku tak tahu dan tak mahu peduli pun.yang aku tahu,aku benci sikapnya.dia selalu buatkan aku rasa terhina dan kecil.aku sedar aku siapa,tapi aku juga manusia yang punya perasaan walaupun  aku cacat.tidakkah dia fikir semua itu sebelum melakukan sesuatu?atau dia memang jenis orang yang tak tahu berfikir sebelum bertindak.sudah lah,buang masa je aku membebel dekat blog ni,bukan ada yang faham pun kan?baiklah..selamat tinggal.


p/s:sorry lah dah lama tak update.tak on9 sebab peperiksaan.


No comments: