Friday, October 1, 2010

I love Someone.

I love someone.i m very2 sad.aku cintakan seseorang yang sama sekali tak ada perasaan terhadap aku.bagaimanakah semua ini boleh terjadi?sakitnya hati aku.aku rasa macam aku tak boleh harunginya lagi.tapi aku tahu.aku perlu kuat dan teruskan hidup.benda itu bukannya penamat hidup aku.aku betul2 cintakan dia.tapi aku tahu dia bencikan aku.sangat bencikan aku.aku tak tahu macam mana semua ini boleh terjadi.macam mana dia boleh benci aku.memang aku tak tahu.tapi aku sedih sangat bila dia buat macam tu.aku rasa macam tak boleh teruskan hidup.namun aku perlu kuat.kerana masih ramai yang menyayangi aku.mama,opah dan kawan-kawan aku yang amat aku sayangi.aku cuma mahukan ketenangan hidup.mahu hidup dengan aman dalam dunia ini.tapi adakah orang yang hidup amani dalam dunia ini?tak ada kan?semua orang ada dugaannya sendiri.jadi aku jugak sama.apalah yang aku boleh buat kalau dia tak faham apa perasaan aku terhadapnya,apa yang aku rasakan selama ini.tak mengapalah.aku tak mengharapkan balasan atas cinta yang telah aku berikan.aku cuma mahu dia tak membenci aku.tapi aku hanyalah insan yang lemah.aku tak mampu buat apa-apa.sungguhnya aku menamatkan entri ini dengan perasaan yang amat lah sedih..bye..see u later..


No comments: